Najlepsze kampanie na sezon Jesień/Zima 2013/2014



Podczas gdy większość z nas rozkoszuje się piękną pogodą i beztroskim wypoczynkiem na słońcu, świat mody funkcjonuje na najwyższych obrotach. Wszystko kręci się wokół sezonu Jesień/Zima 2013/2014. Na światło dzienne wyszły pierwsze kampanie zapowiadające nowe kolekcje, które bardziej przybliżają nas do tego co zobaczymy już niedługo na wybiegach. Co roku,  zarówno projektanci jak i fotografowie prześcigają się w coraz to nowszych i oryginalniejszych pomysłach na inscenizacje swoich kreacji. Ostatnio możemy zauważyć nowy trend,  polegający na reklamowaniu kolekcji i umieszczaniu ich na drugim planie. I choć odbieganie od tradycyjnej reklamy wydaje się być dość ryzykownym posunięciem, w przypadku mody chodzi przede wszystkim o stworzenie ogólnej koncepcji pasującej do wizerunku projektanta. Poniżej zebraliśmy w całość najbardziej interesujące według nas kampanie na nadchodzący sezon:




Proenza Schouler
Efekt współpracy z rosyjską modelką Sashą Pivovarovą przebił nasze najśmielsze oczekiwania. Sasha na potrzeby kampanii stanęła przed obiektywem brytyjskiego fotografa Davida Simsa. Zdjęcia modelki ubranej w najnowszą kolekcję zestawiono z cyfrowo przetworzonymi fotografiami ptaków. Całość kosmicznych efektów pracy została wzbogacona o stosowne video.








 
zdjęcia: http://www.proenzaschouler.com/





Stella McCartney
Projektantka w swojej najnowszej kampanii zabiera nas na ulice Londynu i co ciekawe do basenu… Tak, dobrze słyszeliście :) Dwie modelki Cicharu i Suvi Koponen stoją w zimowych płaszczach przed kamerą duetu fotografów Mert & Marcus.Niezwykłe zdjęcia zostały przyozdobione w różne elementy graficzne typu strzałki i wykrzykniki.





 
zdjęcia: http://www.stellamccartney.com/





Celine po raz czwarty z rzędu opiera się na mocy duetu Juergen Teller i Darii Werbowy. Efekt współpracy sprawił, że powstała kolejna niekonwencjonalna kampania. Tym razem na pierwszym planie widzimy: rzeźbiarskie cięcia, torebki, kopertówki i biżuterię. W tle: kolorowe płytki, zielone freski i różowe ściany.







 
zdjęcia: http://www.celine.com/
  

Carven przedstawia nam najbardziej nietypową kampanię ze wszystkich. Po raz kolejny francuska marka współpracowała z Viviane Sassen, która jest znana z ponadprzeciętnego talentu artystycznego. Tym razem zarówno modelka jak i ubrania są całkowicie rozmyte. Tło, którym jest las stanowi główne centrum uwagi. Tak powstałe fotografie z jednej z strony wydają się być wadliwe, a drugiej urocze, naiwne i troszkę kapryśne.







                                                           zdjęcia: http://carven.com/cms/en

Autor: Katarzyna Wierzbicka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz