Podczas gdy większość z nas rozkoszuje się piękną pogodą i beztroskim
wypoczynkiem na słońcu, świat mody funkcjonuje na najwyższych obrotach. Wszystko
kręci się wokół sezonu Jesień/Zima 2013/2014. Na światło dzienne wyszły
pierwsze kampanie zapowiadające nowe kolekcje, które bardziej przybliżają nas
do tego co zobaczymy już niedługo na wybiegach. Co roku, zarówno projektanci jak i fotografowie prześcigają
się w coraz to nowszych i oryginalniejszych pomysłach na inscenizacje swoich kreacji. Ostatnio możemy zauważyć nowy trend, polegający na reklamowaniu kolekcji i
umieszczaniu ich na drugim planie. I choć odbieganie od tradycyjnej reklamy
wydaje się być dość ryzykownym posunięciem, w przypadku mody chodzi przede
wszystkim o stworzenie ogólnej koncepcji pasującej do wizerunku projektanta.
Poniżej zebraliśmy w całość najbardziej interesujące według nas kampanie na
nadchodzący sezon:
Proenza Schouler
Efekt współpracy z rosyjską modelką Sashą Pivovarovą przebił nasze najśmielsze oczekiwania. Sasha na potrzeby kampanii stanęła przed obiektywem brytyjskiego fotografa Davida Simsa. Zdjęcia modelki ubranej w najnowszą kolekcję zestawiono z cyfrowo przetworzonymi fotografiami ptaków. Całość kosmicznych efektów pracy została wzbogacona o stosowne video.
Efekt współpracy z rosyjską modelką Sashą Pivovarovą przebił nasze najśmielsze oczekiwania. Sasha na potrzeby kampanii stanęła przed obiektywem brytyjskiego fotografa Davida Simsa. Zdjęcia modelki ubranej w najnowszą kolekcję zestawiono z cyfrowo przetworzonymi fotografiami ptaków. Całość kosmicznych efektów pracy została wzbogacona o stosowne video.
zdjęcia: http://www.proenzaschouler.com/
Stella McCartney
Projektantka w swojej najnowszej kampanii zabiera nas na
ulice Londynu i co ciekawe do basenu… Tak, dobrze słyszeliście :) Dwie modelki Cicharu i Suvi Koponen stoją w zimowych płaszczach przed kamerą duetu
fotografów Mert & Marcus.Niezwykłe zdjęcia zostały przyozdobione w różne elementy
graficzne typu strzałki i wykrzykniki.
zdjęcia: http://www.stellamccartney.com/
Celine po raz czwarty
z rzędu opiera się na mocy duetu Juergen Teller i Darii Werbowy. Efekt współpracy
sprawił, że powstała kolejna niekonwencjonalna kampania. Tym razem na pierwszym
planie widzimy: rzeźbiarskie cięcia, torebki, kopertówki i biżuterię. W tle:
kolorowe płytki, zielone freski i różowe ściany.
zdjęcia: http://www.celine.com/
Carven przedstawia
nam najbardziej nietypową kampanię ze wszystkich. Po raz kolejny francuska
marka współpracowała z Viviane Sassen, która jest znana z ponadprzeciętnego
talentu artystycznego. Tym razem zarówno modelka jak i ubrania są całkowicie
rozmyte. Tło, którym jest las stanowi główne centrum uwagi. Tak powstałe
fotografie z jednej z strony wydają się być wadliwe, a drugiej urocze, naiwne i
troszkę kapryśne.
zdjęcia: http://carven.com/cms/en
Autor: Katarzyna Wierzbicka
Autor: Katarzyna Wierzbicka
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz